Anker 1
Helsetjenesten

HELSESØSTER TRINE SPJELKAVIK

Helsesøster kan brukes til mer enn bare stikking, veiing og måling!

Jeg er flink til å lytte,- og gi råd og veiledning i det meste, -kosthold, kropp, kjæresteforhold seksualitet, vennskap, mobbing, konflikter, vanskeligheter hjemme eller på skolen..

Jeg har taushetsplikt,- og det vil si at det som dere forteller meg har jeg ikke lov å fortelle videre, verken til foreldre eller lærer hvis ikke vi er blitt enige om at dette må vi være flere sammen for å løse.

Du kan komme alene, eller sammen med en venn, men ikke mer enn to om gangen. Det er viktig at du avklarer dette med lærer først om du blir borte fra undervisningen.

På korktavlen ved hovedinngangen henger en plakat med timelapper. Trekk en lapp som passer deg, slik at det ikke kommer flere samtidig. Jeg er på skolen hver mandag og torsdag fra 0830-1430. Noen dager går nok bort, og da henger ikke plakaten der. Kontoret er i 2.egt ved siden av rektors kontor.

Hjertelig velkommen til en prat, jeg ser fram til å bli kjent med deg!

Vennlig hilsen

Trine